BILA HATI TAK IKHLAS ...
Sunday, March 10, 2013 • 11:16 PM • 0 comments
assalamualaikum, ni post kedua dalam hari yang sama.. ni bukan luahan hati atau keluhan hati atau yang sewaktu dengannya, ni ialah pasal keikhlasan hati (naper ngan ayat aku ni?)

kekadang, kita rasa macam 50/50 ja nak bagi kalo orang yang tak berapa baik dengan kita nak pinjam barang kita.Serious ni, kalo boleh nak kata ja TAK BOLEH PINJAM ..tapi, nanti orang kata menyombong lah, bla..bla... biasala mulut orang kan..

asal orang nak pinjam something, bila nak kata ya tu macam
aku tau, benda macam ni selalu sangat jadi kat aku,,tapi, sekarang aku dah tekad, aku akan cuba meng-ikhlas kan hati aku untuk bagi pinjam dekat sesapa yang yang pinjam asalkan diorang pun nak pinjam dengan ikhlas.. OK !

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeong Alls I'AM ♥ISLAM♥EXOTICS♥ Welcome to Blog . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Luhan ,Luhan ,Luhan :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Owner blog: Nur Syakira

Remember!!dont remove this section!!