CONFESSION TO A FRIEND ~
Sunday, March 10, 2013 • 11:07 PM • 0 comments
Dekat sekolah, aku memang ada ramai kawan (ramai la jugak)...tetapi, antara sume orang ni,, classmate aku la yang da'best skali especially orang sebelah aku, NABILA SHUHADA...
bukan tu yang aku nak citer,, aku nak citer pasal luahan hati dan nurani dan keLUHAN( bukan exo-m ok)
hati aku.

ada suatu hari tu, masa ICT, aku nak ambik handphone samsung galaxy sIII untuk assignment ,tapi, aku nampak orang depan aku pun ambik handphone tu,,aku yang dah separuh siap ni agak stress ditambah bebanan kerja sekolah yang melampau malas nak cakap. Pastu sorang kawan aku, Ciah tanya something, aku pun apa lagi, malas la nak layan, pastu aku ter-cakap "CIAH NI~~~~" ,

aku tau, dia marah aku, dia pun lari pi kat Anis,,.pastu aku sedaq yang aku dah sakitkan hati dia, apa lagi, kalut la mintak maaf.. I JUST WANT NO BANANA FRUIT TWO TIMES, you know?
nasib baik, dia tak terus merajuk, pastu aku pun dah try jangan stress tak kira apa jua masalah ( cewahh )..
to Ciah,,; sori.ok ???

OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeong Alls I'AM ♥ISLAM♥EXOTICS♥ Welcome to Blog . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Luhan ,Luhan ,Luhan :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Owner blog: Nur Syakira

Remember!!dont remove this section!!