FAvoUrito !
Wednesday, May 15, 2013 • 10:01 PM • 0 comments
assalamualaikum ! hehe ..title entry ni pelik kan ? favourito ??
sebenarnya, ramai yang tak tahu,, aku ni penggemar coffee atau lebih jelas lagi, capuccinno
tambah lagi kalau yang ada foam tu..perghh terangkat beb
tapi, aku tak makan starbuck punya coffee atas dasar tertentu lah
dulu, impian aku nak jadi barista, tapi aku tukar.. besar nanti aku ambik part time kerja barista ok !
kekadang aku minum capuccino yang biasa ja .x da foam pun.
sebab aku suka sangat minuman ni ??
tengok tu..comel kan?? comel macam kak ton tak?? nak minum pun kena fikir 3 atau 4 kali.memang harga tu mahal,tapi padanla ,.bukan senang nak buat benda alah ni
taste aku tak sama cam Infinite .Infinite suka americano .
tapi aku, kalo tak da capuccino aku akan beli mocha tak pun latte
kekadang, aku suka campur susu dalam nescafe mild ..rasa lebih kurang ja..jimat pun jimat



OLDNEW
This owner ♥
Thank for coming


Welcome


Annyeong Alls I'AM ♥ISLAM♥EXOTICS♥ Welcome to Blog . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :)
Mood : I'm Bored -.-
Status : Luhan ,Luhan ,Luhan :p
[Change with your own words]

Chating here ♥
Leave your footprint here


Awesome people ♥
Thank for following me

Put your Followers widget
Credits ♥
Don't ever remove the credit

Basecode:Masterly Elmo
Template:Izyanyancinnamon
Other help:B L O G S K I N
Owner blog: Nur Syakira

Remember!!dont remove this section!!